fredag 11 juni 2010

Gå vidare


Jag startade min dag med att gå stavgång, det blev min vanliga runda på 40 minuter. Det börjar med grusväg för att sedan växla till stig. Ibland får man ta små skutt för att komma över vattenpölar och stenar. På ett ställe får man gå en liten omväg för att det finns ett träd som har vält och hindrar mig att gå på den rätta vägen. 
Arbetsdag
Dagen har varit fylld med arbete, men det har även blivit några pauser. Förmiddagsfika med gott nybryggt kaffe, lunch på näringsriktigt vis med äpple till efterrätt.  Men nu knorrar magen; jag vill ha mat igen. Huvudet surrar och säger och nu vill jag släcka ner datorn för i kväll. 
Rytm
Det är härligt med rytm, morgon som blir till arbetsdag. Arbetsdag som går mot kväll. Fredag som går mot helg. Nu trycker jag nöjd på sändknappen och tar helg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar